ons 20 mars

Svenska klubbens årsmöte 2024

Klassiskt årsmöte med ärtsoppa och pannkakor. Sen blir det kanske ett litet föredrag efter årsmötet.

Registrering är stängd
Se andra evenemang
Svenska klubbens årsmöte 2024

Tid och plats

20 mars 2024 19:00

Montréal, 5065 Rue Sherbrooke, Lachine, QC H8T 1H9, Canada

Om evenemanget

Kvällen inleds på traditionellt vis med ärtsoppa och pannkakor som kan avnjutas tillsammans med en liten punsch för den som så önskar. Därefter håller vi årsmöte där vi summerar klubbens verksamhetsår 2023 med bilder och berättelser samt genomför valet av styrelsen för 2024.

Efter årsmötet kanske det blir ett föredrag...

Denna aktivitet finansieras med klubbens tillgångar och därför tar vi inte ut något inträde för klubbens medlemmar. För icke-medlemmar är inträdesavgiften $10 per person.

När: Onsdagen den 20 mars 2024, kl. 19:00 Var: Norska kyrkan i Lachine (Observera att det inte är inne i Montreal) 5065, rue Sherbrooke West, Lachine, QC, H8T 1H9 Anmäl er via Hemisdan, ordföranden Helena Gunnarson på telefon 514-518-6302 eller via e-post imhelenag@gmail.com senast den 22 mars (så vi kan beräkna maten, osv.). Vänligen ange "Anmälan årsmöte" som ämne vid anmälan via e-post.

Dela detta evenemang

Event Info: Events